کارگاه طلاسازی لئوپارد

کارگاه طلاسازی لئوپارد
کارگاه طلاسازی لئوپارد
کارگاه طلاسازی لئوپارد
کارگاه طلاسازی لئوپارد
کارگاه طلاسازی لئوپارد
خدمات فروشگاه
ارسال به خارج از کشور
ارسال به سراسر ایران
اطلاعات تماس و موقعیت

شرح کالا و خدمات

کارگاه طلاسازی لئوپارد
کارگاه طلاسازی لئوپارد از سال 2010 با هدف طراحی و تولید جواهرات لوکس و باکیفیت بالا، برای جذب مشتریان خاص و خوش سلیقه شروع به کار کرد. بسیاری از جواهراتی که در طلافروشی ها موجود است طرح های تکراری دارند و عموماً در تیراژ بالا تولید می شوند. تعداد اندکی از طلافروشی ها، جواهرات لوکی و با کیفیت بالا، با طراحی سفارشی و منحصر به فرد تولید می کنند.

ریخته گری طلا و جواهرات
یکی از تکنیک های ساخت طلا و جواهرات، فرآیند ریخته گری طلا و جواهرات است. که در آن، مدل اصلی طلا، به‌صورت مدل مومی آماده می شود. پس از طی شدن فرآیندهای مختلفی هم‌چون: گچ گیری، پخت گچ ریخته گری، موم زدایی در کوره و تزریق فلز مذاب طلا داخل گچ ریخته گری، که موم زدایی شده، انجام می پذیرد.
در نهایت، قطعه طلا و جواهری که ریخته گری شده است، پس از طی مرحله های اسیدشویی، لحیم کاری، پوست و پرداخت کاری و آبکاری کامل و روانه بازار مصرف می شود.

کارگاه طلاسازی لئوپارد کلیه خدمات ریخته گری زیر را با به روز ترین ماشین آلات و دستگاه های ریخته گری انجام می‌دهد:
ریخته گری گوشواره طلا، انگشتر طلا، گردنبند طلا، دستبند طلا، ریخته گری اکسسوری، ریخته گری مجسمه و ریخته گری آینه و شمعدان، ریخته گری طلا، ریخته گری نقره، ریخته گری برنج، ریخته گری برنز

تعمیرات طلا و جواهرات
هنگامی که مدت زمان طولانی از طلا و جواهرات استفاده می کنید، ممکن است آسیب هایی به جواهرات شما وارد شود. به دلیل قیمت بالای جواهرات، مصرف کنندگان قطعه طلا و جواهرات خود را تعمیر و بازسازی می کنند.
احتمال دارد، زنجیر مورد علاقه شما شکسته شده یا حلقه ازدواج شما آسیب دیده باشد. یا، زنجیر شما برایتان کوچک شده باشد. گاهی امکان دارد، اندازه بلند زنجیر دیگر مورد پسند شما نباشد. با کاهش و افزایش وزن، اندازه انگشتر ممکن است دیگر قابل استفاده نباشد. یا به دلیل استفاده روزمره، جواهرات طلای سفید، کدر به نظر برسد و نیاز به آبکاری طلا یا آبکاری رودیوم داشته باشد. در تمامی این موارد، کارگاه طلاسازی لئوپارد، تعمیرات طلای شما را ارزیابی کرده و هر گونه تعمیراتی را که ممکن است نیاز باشد، برای شما انجام می دهیم.

از جمله خدمات تعمیر طلا و جواهرات در کاگاه طلاسازی لئوپارد، می توان به لحیم کاری طلا، تعمیر زنجیر، تعمیر قفل گوشواره و قفل زنجیر، تغییر سایز انگشتر، نصب سنگ افتاده، تعمیر چنگ (سنگواره) انگشتر، تمیزکردن و پولیش طلا و جواهرات و خدمات دیگر اشاره کرد. کارگاه طلا و جواهرات لئوپارد، با استفاده از به روز ترین ابزارهای طلاسازی، این امر را به بهترین نحو انجام می دهد.

ساخت طلا و جواهرات سفارشی
در بسیاری از مناسبت های زندگی مانند، آشنایی، ازدواج، سالگرد ازدواج، روز تولد یا روز مادر، افراد تمایل دارند هدیه های خاصی را برای عزیزان خود سفارش دهند. هدایایی که برای آنها بصورت اختصاصی و ویژه طراحی و تولید شده باشد. پلاک اسم طلا شخص، آویز ماه تولد اختصاصی، دستبند اسم طلا، حلقه ازدواج سفارشی با حک اثر انگشت، تاریخ ازدواج یا اسم زوجین از جمله این موارد می باشد.

در کارگاه طلاسازی لئوپارد، شما می توانید طرح دلخواه خود را برای ساخت قطعه طلا و جواهر، سفارش دهید. این جواهرات و زیورآلات می توانند مزین به انواع سنگ های قیمتی همچون: برلیان، زمرد، یاقوت کبود، عقیق، فیروزه، مروارید یا دیگر سنگ های باشند. از دیگر موارد محبوب بین مصرف کنندگان می توان به حکاکی بر روی طلا و جواهرات اشاره کرد. حک چهره، حک تاریخ، حک عبارات و شعر دلخواه، حک اسم بر روی طلا و جواهرات بسیار رایج و پر طرفدار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کارگاه طلاسازی لئوپارد مراجعه کنید. می توانید از بین طرح ها و مدل های آماده ما، طلا و جواهرات دلخواه خود را خریداری کرده و یا طرح اختصاصی و دلخواه خود را براس ساخت، سفارش دهید.

نحوه سفارش کالا یا خدمات

فرایند ساخت طلا و جواهرات در کارگاه طلاسازی لئوپارد به این ترتیب می باشد:

1- مشاوره با طراحان لئوپارد برای ایده پردازی و صحبت در مورد علایق و ایده های مشتریان عزیز
2- طراحی طلا و جواهرات توسط طراحان کارگاه طلاسازی لئوپارد
3- ساخت طلا و جواهرات دلخواه شما به صورت سفارشی و منحصربه فرد
4- حک اسم، حک تاریخ ازدواج، حک اثر انگشت، حک چهره، حک عبارات، حک قطعه شعر بر روی طلا و جواهرات

اطلاعات صفحه
آخرین ویرایش
لینک صفحه برای درج در شبکه‌های اجتماعی

برای کپی ضربه بزنید

https://2kiloinsta.com/?p=5279

فروشگاه های مشابه
دسته بندی: برچسب ها: