عطر ادکلن هایپرعطر

خدمات فروشگاه
ضمانت بازگشت وجه
ارسال به سراسر ایران
ضمانت کالا
پرداخت درب منزل
ارسال سریع
ارسال رایگان
اطلاعات تماس و موقعیت
تهران تهران خواجه عبدالله

شرح کالا و خدمات

خرید عطر و ادکلن اورجینال با بهترین قیمت

ضمانت اصل بودن عطر و ادکلن ها

فروش اشانتیون – تستر – عطر نیش – سمپل – ادکلن دیزاینر

فروش معروفترین برند های عطر و ادکلن : دیور – شنل – آمواج – تام فورد – لالیک – لانکوم – بولگاری – کرید – ورساچه – پرادا – دولچه گابانا – و ….

نحوه سفارش کالا یا خدمات

1. برای خرید عطر و ادکلن مورد نیاز خود می توانید به سایت ما https://hyperatr.com مراجعه نمایید و اقدام به خرید نمایید.

2. از طریق تماس تلفنی با دفتر هایپرعطر با شماره های : 228 66 228 – 021 یا 232 32 67 0910

3. از طریق پیج اینستاگرام hyperatr.ir

4. از طریق چت در واتس آپ با شماره 232 32 67 0910

شرایط ارسال رایگان
خرید بالای 250 هزار تومن با پست سفارشی
شرایط بازگشت وجه

ضایت مشتریان همواره از الویت‏‌های هایپرعطر بوده است و از این رو می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چهارچوب “خدمات پس از فروش” در نظر گرفته شده است. در صورت انصراف از خرید شما فرصت دارید ظرف مدت دو روز با رعایت شرایط زیر محصول دریافت شده را برگشت دهید.

مغایرت محصول ارسال شده
در صورتی که محصول ارسال شده برای شما با آنچه که خرید کرده‌اید مغایرت دارد، ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت، از طریق شماره‌های اعلام شده در سایت به ما اطلاع دهید.

از باز کردن و یا مخدوش کرن سلفون عطر، دور انداختن جعبه آن، مصرف یا آسیب زدن به بسته بندی خودداری کنید و عطر را به صورت سالم و آکبند برای ما ارسال کنید.

پس از دریافت کالا و تائید سلامت آن، کالای مورد نظر شما، مجدداً ارسال شده و هزینه بازگشت کالا به آدرس ما نیز ظرف مدت ۴۸ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از اصل مغایرت را از بین خواهد برد.

انصراف از خرید
توجه: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی (بازگرداندن کالا) به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد. هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، انصراف از خرید را هر چه سریع‏‌تر از طریق شماره‌های 22866228 و یا ۰۹۱۰۶۷۳۲۲۳۲ به ما اطلاع دهید.

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر ۲ روز (۴۸ ساعت) پس از دریافت کالا‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

– در این حالت، بازگرداندن کالا پس از تایید کارشناس، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد،درشرایط اولیه خود (پلمب) باشد،از آن استفاده نشده باشد،و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به آدرس ما به عهده مشتری خواهد بود و هزینه خرید، ظرف مدت ۴۸ ساعت به حساب مشتری گرامی واریز خواهد شد. البته مشتری می‌تواند در صورت موجود بودن، عطر دیگری را به جای عطر قبلی سفارش دهد.

شرایط ضمانت کالا

در صورت اصل نبودن عطر و ادکلن های ما بدون هیچ محدودیت و الزامی کالاها پس گرفته شده و وجه پرداختی به حساب خریدار واریز می گردد.

اطلاعات صفحه
سال ایجاد صفحه اینستاگرام
1399
آخرین ویرایش
لینک صفحه برای درج در شبکه‌های اجتماعی

برای کپی ضربه بزنید

https://2kiloinsta.com/?p=4771

فروشگاه های مشابه
دسته بندی: برچسب ها: