فروشگاه لباس شهرمون

فروشگاه لباس شهرمون
خدمات فروشگاه
ضمانت بازگشت وجه
ارسال به سراسر ایران
دارای فروشگاه فیزیکی
ضمانت کالا
اطلاعات تماس و موقعیت
آذربایجان شرقی مرند خیابان مطهری، بن بست ولیعصر، پلاک ۳

شرح کالا و خدمات

فروشگاه اینترنتی لباس شهرمون با هدف دسترسی مشتریان خود به محصولات با کیفیت و اورجینال از برترین برندها، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده است. در این فروشگاه تلاش شده تا مجموه ای کامل از لباس، کیف،کفش و اکسسوری از برندهای معتبر ارائه شود.

شما قادر خواهید بود بدون محدودیت مکانی و زمانی با صرف کمترین زمان، محصولات دلخواه خود را مشاهده و جزئیات آن‌ها را مقایسه کنید. اطمینان از اصالت کالا و پرداخت امن آنلاین و قیمت مناسب از مزایایی هستند که دراختیار خواهید داشت. که باعث خواهد شد تا با آسودگی و اطمینان خاطر سبد خرید خود را تکمیل کنید و یک سبک پوشش و استایل متفاوت برای خود ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی شهرمون با در نظر گرفتن نیازهای شما امکان تعویض و بازگشت محصولات را برای مشتریان خود فراهم کرده. تا در صورت وجود ایراد در کالا، مشکل سایز یا مغایرت محصول با توضیحات ارائه شده، نسبت به تعویض یا بازگشت کالا اقدام کنید. همکاران ما همچنان در کنار شما خواهند بود تا برای خریدی مطمئن‌تر شما را راهنمایی کنند.

نحوه سفارش کالا یا خدمات

خرید از طریق سایت

شرایط بازگشت وجه

آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟

بله، در صورتی که سفارش دریافتی دارای هرگونه ایراد باشد و یا لباس دریافتی با مدلی که سفارش داده اید مطابقت نداشته باشد و یا سایز لباس مناسب شما نباشد سفارش شما را به رایگان با لباس سالم و یا سایز مناسب تعویض میکنم . در صورتی که آن لباس تمام شده باشد ، میتوانید لباس جایگزین را انتخاب کنید و یا مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.

در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

اگر تصمیم گرفتید که سفارش خود را پس بدهید و مبلغ پرداختی را دریافت کنید ، پس از بررسی کارشناسان ما ، در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته خواهد شد. بعد از تایید کارشناسان ما، مبلغ پرداختی با هماهنگی شما بازگشت داده خواهد شد.

شرایط ضمانت کالا

در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟

اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش فروشگاه شهرمون اطلاع دهید. در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بسته بندی، متوجه ایراد و یا آسیب دیدگی شدید ، حداکثر تا ۲۴ ساعت با ما تماس گرفته و وجود ایراد را به ما اطلاع دهید.

اگر محصول ارسالی با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

فورا با شماره تلفن فروشگاه تماس گرفته و موضوع را به ما اطلاع دهید.

اطلاعات صفحه
آخرین ویرایش
لینک صفحه برای درج در شبکه‌های اجتماعی

برای کپی ضربه بزنید

https://2kiloinsta.com/?p=4475

فروشگاه های مشابه
دسته بندی: برچسب ها: