پوشاک مردانه ست من

پوشاک مردانه ست من
خدمات فروشگاه
ضمانت بازگشت وجه
ارسال به سراسر ایران
دارای فروشگاه فیزیکی
ضمانت کالا
درج قیمت در پست
اطلاعات تماس و موقعیت
تهران تهران شهرک غرب، بلوار درختی، مجتمع مادر، طبقه B3

شرح کالا و خدمات

پوشاک مردانه ست‌من به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های لباس مردانه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود با هدف ایجاد بستری مناسب جهت دسترسی آسان مشتریان به انواع پوشاک مردانه فعالیت خود آغاز نموده است. ما در ست من با فراهم نمودن بهترین لباس‌های مردانه از قبیل کت و شلوار، پیراهن مردانه، شلوار مردانه، تیشرت، کاپشن، پالتو و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، انگشتر و … به دنبال ارائه تجربه‌ای لذت بخش از خرید لباس مردانه برای مشتریان هستیم. از این رو مهم‌ترین رسالت ما در مجموعه ست من کسب رضایت مشتریان و ارائه محصولات اصیل و باکیفیت است.

نحوه سفارش کالا یا خدمات

برای ثبت سفارش، به سایت مراجعه کنید.

شرایط بازگشت وجه

در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، و ایراد ذکر شده مورد تأیید کارشناسان ست‌من باشد این مجموعه نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام می‌نماید. چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می‌توانند درخواست کالای مشابه نموده یا وجه پرداختی را دریافت نمایند.

شرایط ضمانت کالا

واحد کنترل کیفیت ست‌من قبل از بسته بندی مرسولات، با دقت و حساسیت بالایی کالاهای سفارش داده شده را بررسی نموده و درصورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام می‌نماید با این وجود در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، و ایراد ذکر شده مورد تأیید کارشناسان ست‌من باشد این مجموعه نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام می‌نماید. چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می‌توانند درخواست کالای مشابه نموده یا وجه پرداختی را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که مراحل فوق ظرف مدت 2 تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا توسط ست‌من انجام خواهد شد. همچنین هزینه بازگشت کالا تا سقف مبلغ 20 هزار تومان برعهده ست‌من خواهد بود.

در صورتی که کالای تحویلی مغایر با کالای سفارش داده شده توسط مشتری باشد با رعایت شرایط زیر مشمول سرویس تعویض 7 روزه است. در صورتی که کالای مورد نظر در فروشگاه موجود نباشد به انتخاب مشتری، با کالای مشابه دیگر تعویض و یا وجه پرداختی به حساب مشتری واریز می‌گردد.

اطلاعات صفحه
سال ایجاد صفحه اینستاگرام
1395
آخرین ویرایش
لینک صفحه برای درج در شبکه‌های اجتماعی

برای کپی ضربه بزنید

https://2kiloinsta.com/?p=4356

فروشگاه های مشابه
دسته بندی: برچسب ها: