اقدامات پس از ثبت فروشگاه‌

برای دریافت بازخورد بهتر از فروشگاه‌ خود در ۲ کیلو اینستا، توصیه می‌کنیم تا اقدامات زیر را انجام دهید. این اقدامات قطعا به رشد و دیده‌شدن فروشگاه‌تان، کمک شایانی می‌کند.

۱. درج آدرس صفحه فروشگاه‌ در بایو اینستاگرام

با درج آدرس صفحه فروشگاه‌تان در ۲ کیلو اینستا در بایوی پیج اینستاگرام‌تان، مخاطبین‌تان را از نوعی صفحه اطلاعاتی همانند شناسنامه برای فروشگاه‌تان مطلع می‌کنید. در واقع به صورت مختصر و مفید، مخاطبین از موقعیت مکانی، زمینه فعالیت، نوع خدماتی که ارائه می‌دهید و امتیازات و نظرات مشتریان‌تان، آگاه می‌شوند.

برای پیدا کردن آدرس، به صفحه فروشگاه‌تان بروید، در بخش اطلاعات صفحه، لینک صفحه برای درج در شبکه‌های اجتماعی قرار دارد.

لینک کوتاه

۲. دعوت یا تشویق مشتریان برای ثبت نظر

یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی که ۲ کیلو اینستا به آن تکیه می‌کند، بخش نظرات در صفحه هر فروشگاه‌ است. تلاش ما این است که نظرات درج شده در صفحه هر فروشگاه‌، به واقعی‌ترین حالت ممکن بدل شود و از ثبت نظرات ساختگی و گول زننده جلوگیری کنیم! چرا که بخش نظرات، نقش بسیار بزرگی در مسیر اعتماد سازی به یک فروشگاه‌ را دارد و مشتریان زیادی بر پایه این نظرات اقدام به خرید و سفارش می‌کنند.

شما می‌توانید با تشویق مشتریان‌تان، برای درج نظرات واقعی‌شان در صفحه فروشگاه‌تان در ۲ کیلو اینستا، مسیر اعتماد سازی را هموارتر کنید.

نظرات مشتریان

۳. به روز نگه داشتن اطلاعات ثبت شده

مهم‌ترین چیز در دنیای امروزی، اطلاعات است. پس تمام تلاش ما باید این باشد که اطلاعات درستی به مخاطبین خود ارائه دهیم. درج اطلاعات صحیح و به روز، قدم مهمی در مسیر اعتماد سازی است. سعی کنید همیشه اطلاعات ثبت شده در صفحه فروشگاه‌تان در ۲ کیلو اینستا را به روز نگه دارید تا مخاطب دچار گمراهی در خصوص اطلاعات درج شده نشود. چرا که در این صورت چیزی جز چشم‌پوشی مشتری از شما نخواهد بود!

اطلاعات به روز